11885
rtl,page-template-default,page,page-id-11885,page-parent,page-child,parent-pageid-7376,theme-elision,elision-core-1.0.11,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive
تصویر عنوان

شیرآلات صنعتی

Plug Valve
Plug Valve

شیر سماوری مانند شیرهای کشویی (Gate Valve) برای قطع کامل جریان مورد استفاده قرار می‌گیرند.شیر سماوری برای بخار، آب، نفت، گاز و صنایع پتروشیمی استفاده می‌شوند.

Ball Valve
Ball Valve

شیر توپی یکی از انواع شیرآلات صنعتی با کاربرد گسترده، شیرالات توپی (Ball Valves) است.آنها که عضو مسدودکننده ی جریان آن به صورت یک کره سوراخ‌ دار می باشد، حول یک محور عمودی نسبت به جهت جریان دوران می‌نماید

Gate Valve
Gate Valve
گیت ولو را به دو دسته می‌توان تقسیم کرد: دسته ی اول موازی هستند که براساس استفاده از یک دیسک تخت دروازه‌ای در بین دونشیمن‌ گاه موازی ساخته شده اند و دسته دوم آن ها از نوع گوه‌ای است.
Butterfly Valve
Butterfly Valve

این نوع شیر دارای طراحی خاصی بوده و انواع گوناگونی دارند. شیر پروانه ای برای تنظیم جریان سیال مورد نظر و قطع و وصل کردن جریان سیال در مسیری که واقع شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Check Valve
Check Valve

شیرآلات یکطرفه کلاس 600 نوع اتصال in جنس فولاد کربنی سایز 4 dual plate شیر یک طرفه قطع کن
فلنجی مکانیزم قطع و وصل اتوماتیک مرجع سازنده مهندسی فن آوران ایده پرداز سپهر می باشد.

Globe Valve
Globe Valve

شیرکروی از سری شیرهای خطی است که برای قطع ، وصل،راه اندازی و تنظیم جریان سیال به کار می رود.در ساختار globe یک دیسک در نظر گرفته شده است. 

Air vacuum Valve
Air vacuum Valve

شیر تخلیه ی هوا برای خارج کردن هوای موجود در خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد .معمولا در نقاطی از سامانه که امکان تجمع هوا وجود دارد نصب خواهند شد.

Diaphragm Valve
Diaphragm Valve

یک شیر با حرکت خطی است
که برای قطع و وصل و تنظیم جریان از آن استفاده می شود.
این نامی که برای این شیر انتخاب شده به انعطاف پذیری دیسک اشاره دارد.

شیرچهارطرفه
شیرآلات چهارطرفه یک دریچه کنترل سیال است بدنه‌ ی آن دارای چهار پورت است که به طور متقارن دور محفظه دریچه قرار گرفته است.از شیر 4 طرفه می‌توان برای جداسازی دور زدن همزمان یک استوانه نمونه‌برداری شده که بر روی یک خط آب تحت فشار نصب شده است، استفاده کرد.

شرکت دانش بنیان مهندسی فناوران ایده پرداز سپهر پیشرو در صنعت نفت گاز پتروشیمی و تولید شیرآلات صنعتی پلاگ چهارطرفه و تولید انواع شیرآلات صنعتی با آلیاژهای برنز ،مونل،فولاد و آلمینیوم می باشد
توانمندی‌های شرکت تامین و تولید

1.قطعات مجموعه‌های مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

2.انجام پروژه‌های ساخت تکنولوژی‌ مجموعه سامانه‌های مکانیکی و سایر صنایع

3.طراحی، امکان‌سنجی ساخت و مشاوره در زمینه تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات

4.پروژه‌های تحقیقاتی و مشاوره، طراحی، نظارت و اجرا در صنایع مختلف را انجام می دهد

5.مشاوره و پیاده‌سازی پروژه‌های مدیریت دانش

6. ساخت و طراحی تجهيزات پزشكي- توانبخشي

7. تأمین و واردات اقلام استاندارد (NAS، MS و انواع Hardware)

برای دیدن محصولات اینجا را کلیک کنید

www.sepehrtech.ir